събота, 28 май 2011 г.

Радо Прашката ще подава оплакване в полицията срещу Венета Райкова




Радо Прашката ще подава оплакване в полицията срещу Венета Райкова
Радо Прашката разпрати имейл до вестникарските редакции, в който изрева, че Венета Райкова го е заплашвала.


Публикуваме вопъла на скандалния “брадър” без редакторска намеса, пише blitz.bg:

Венета Райкова
„Венета Райкова! Има най-бруталния език. Днес тя ме нарече по телефона боклук нещастен. Как е възможно водеща и жена като нея да си позволява да говори такива цинизми, ужас, потресен съм, когато ми го каза днес в 11 на обяд по телефона! Аз просто и се обадих да и искам приятелството и да забрави за враждата, която тя създаде. Няма да оставя нещата така. Днес аз и се обадих и като ми чу гласа, и веднага затвори телефона. След това аз я набрах още два пъти и ми вдигна и каза: ако още веднъж ми се обадиш, ще подам оплакване срещу теб в полицията и да те арестуват и да те вкарат в ареста, за да може там да ти правят някои неща. Аз веднага контрирам: ти нали беше там, я кажи на теб какво ти направиха, хареса ли ти се, щом и на мен ми го предлагаш! Заведи мъжа си там, мен ме остави. Ще подам оплакване в полицията срещу Венета Райкова, за дето ме обиди с Боклук Нещастен! Радо“.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар