понеделник, 20 юни 2011 г.

Камелия се побърква от ревност




Камелия се побърква от ревност

Макар да са заедно вече от близо 10 години, фолк звездата Камелия ревнувала безумно приятеля си Цветин.




Водещата на „Споделено с Камелия” по ТВ7 се побърквала, когато половинката й ръсел комплименти на други жени – признава самата тя в интервю.

„Цветин е голям кавалер и ръси комплименти наляво и надясно. Онзи ден „изчетка” една провинциална сервитьорка, което ме нервира и ме изкара извън нерви. На всичкото отгоре тя въобще не беше хубава – с развалени зъби и крив нос. Отвращава ме това поведение на мъжете, които се заглеждат по всяка „въртиопашка”, споделя чистосърдечно изпълнителката на „Изпий ме цялата”.

„Ревността направо разяжда като киселина душата ми и скандалът на Цветин вкъщи му е в кърпа вързан. Да си прави комплиментите, но в мое отсъствие” – признава сприхавата блондинка, която демонстрира лют нрав.
В последно време чипровката била доста разсеяна. Тя идвала само 2 пъти седмично в телевизията, записвала на юруш всичките си предавания за седмицата и си вдигала чукалата по лични ангажименти. Въпреки това рейтингът на шоуто й е един от най-високите в родния ефир.
Жълтите медии неведнъж са разделяли и събирали Цветин и Камелия, но напук на писанията връзката им е стабилна. Дори се говори, че двамата вече се замислят и за деца, пише kliuki.bg.



Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар